FIBROMIALGIJA NIJE U NAŠOJ GLAVI

17.03.2008., ponedjeljak


Koji su uzroci za pojavu FM
Pravi uzrok za pojavu bolesti još uvijek nije poznat ni dokazan. Postoje različite teorije koje govore u prilog tome, da uzroci za pojavu bolesti mogu biti negdje u srednjem živčanom sustavu (povezano sa serotoninom), u žlijezdama s unutrašnjim izlučivanjem, u stresu, preboljelim infekcijama u djetinjstvu i mladosti (osobito virusne infekcije povezane sa herpesom, boreliozom i sl.), povredama ili nekim traumama.

Po mojim osobnim spoznajama i nakon višegodišnje komunikacije sa oboljelima, sklona sam prihvatiti ispravnom teoriju, po kojoj je FM najčešće genetski uvjetovana bolest, a sve gore nabrojano, su tek okidači, koji su poslužili kao trigger faktor i aktivirali bolest.

U prilog tome svjedoči činjenica da je detaljnom anamnezom vidljivo, kako oboljeli često ima u obitelji barem jednog oboljelog od Sindroma fibromialgije
.
Iako je moguće naslijediti FM od svojih predaka, nije nužno da se to i dogodi.

Moje osobno iskustvo je slijedeće: FM sam naslijedila od svoje majke, koja je godinama trpjela neobjašnjive bolove, ali joj bolest nikada nije službeno dijagnosticirana.
Na moju veliku žalost, kćerka svakim danom pokazuje sve više simptoma koji upućuju na FM.

Od FM češće obolijevaju žene nego muškarci.



Želim vam lijep danPrint#
FM_lady

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.