FIBROMIALGIJA NIJE U NAŠOJ GLAVI

18.03.2008., utorak


Dan kada su kola krenula nizbrdo
Kao što sam napomenula negdje na početku, tek naknadnim povezivanjem događaja sam uočila, da sam, zapravo još u djetinjstvu bila bolesna, ali toga nisam bila svjesna, jer nisam ništa znala o fibromialgiji. Štoviše, tek unazad par godina sam prvi puta čula za tu dijagnozu i počela je proučavati i istraživati.

Dan za koji sam dugo mislila, kako je bio početak moje bolesti, zapravo je samo bio dan kada su kola krenula nizbrdo, nekontrolirano i bez nadzora. Vjerovatno nikada neću moći sa sigurnošću utvrditi točan razlog koji je bio triger faktor da je bolest podivljala, ali imam određene pretpostavke. Naime, tom je danu prethodila upala bubrega, koja se dugo vukla, jer je ostala neprepoznata, i pod sumnjom da se radi o gripi nije bila pravovremeno medicinski tretirana.

Tek nakon podužeg vremena, nakon provedenih pretraga je infekcija bila dokazana i dobila sam antibiotike. Nakon toga su se pojavili iznenadni, oštri, stalnoprisutni bolovi u doslovce svim mišićima; svaki centimetar moje kože me je bolio i pekao - a bolovi su bili tako izraziti, da se nisam mogla pokriti ni plahtom. Strana tijela na kojoj sam ležala me je boljela do besvijesti, ali tu nije bilo pomoći - morala sam ležati, jer o sjedenju ili hodanju tada nije moglo biti ni govora.

Takvo stanje ekstremnih bolova potrajalo je puna 4 mjeseca, koje sam provela ležeći u krevetu. Kada se nakon višemjesečne kalvarije stanje donekle smirilo, uputila sam se liječniku; međutim, ni jedna pretraga koja je uslijedila nije donijela objašnjenje mojih tegoba.

Od tada pa nadalje, više ni jedan jedini dan nisam bila dobro. Stoga nije ni čudno da sam dugo mislila, kako su moje tegobe počele upravo tada. Sada znam, da su oduvijek bile samnom, ali su ostale neprepoznate zbog svoje prolaznosti i periodičnog ponavljanja.

Želim vam lijep danPrint#
FM_lady

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.