FIBROMIALGIJA NIJE U NAŠOJ GLAVI

18.03.2008., utorak


Moj mapping
Iako prevladava mišljenje, kako fibromialgija po svojim simptomima i intenzitetu bolova može biti jednaka reumatoidnom artritisu ali da za razliku od artritisa, ne uzrokuje deformacije, činjenica jest da neke tjelesne promjene ipak postoje, iako ih možda ne povezuju sa našom dijagnozom.

opis slike


Mapa mog tijela izrađena u 07. mjesecu 2006. godine u SAD, od strane za to osposobljene liječnice.

Ovo je mapa mog tijela, koja jasno pokazuje zadebljanja i kvržice na mišićima, koji pritišću živce i uzrokuju bolove u tijelu.

O razlogu zašto sam se odlučila na mapping, osvrnut ću se naknadno u postu u kojem ću govoriti o terapiji guaifenesinom, na koju sam se odlučila nakon dugih godina mučnog traganja za bilo čime, što će mi donijeti makar i djelomično olakšanje bolova kojima sam svakodnevno izložena. Ovog mi je trena namjera tek pokazati, da unatoč tome što je uvriježeno mišljenje, kako kod fibromialgije ne postoje nikakve vidljive promjene na tijelu, to ne drži u potpunosti.


Želim vam lijep danPrint#
FM_lady

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.